Sider

mandag 18. desember 2017

Juletradisjoner

Denne tiden vi går inn i nå er for de fleste fyldt med tradisjoner, det er det også for min del. Bildet som følger dette innlegget er det pappa som har tatt, men det illustrerer noe som er en tradisjon for min del. Det omhandler at mamma og pappa har oppe de "riktige" julegardinerene. Jeg husker det ene året mamma hadde hengt opp andre julegardiner, det ble ikke helt det samme.

En annen tradisjon som Ole og jeg har skapt oss etter vi flyttet inn i vårt eget hus er at vi har furujuletre. Vi elsker begge den gode furulukta vi får i huset når vi tar inn juletreet.

Noen andre av mine tradisjoner er julefilmene på som går på NRK julaften. Jeg må ha med meg 3 nøtter til Askepott, Reisen til julestjernen og disneyfilmene. De filmene har jeg sett på så lenge jeg kan huske.

Dette var bare noen av mine tradisjoner, og jeg håper at dere som leser dette får rikelig med anledning til å gjennomføre deres juletradisjoner.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...